Dag 6 - Reisverslag uit Ban Nam Lat Wang Sang, Thailand van Marjon Leunissen - WaarBenJij.nu Dag 6 - Reisverslag uit Ban Nam Lat Wang Sang, Thailand van Marjon Leunissen - WaarBenJij.nu

Dag 6

Blijf op de hoogte en volg Marjon

07 Maart 2013 | Thailand, Ban Nam Lat Wang Sang

Vandaag weer heel lang in de bus gezeten. Gisteren 550 km en vandaag 520 km gereden. Vanmorgen eerst nog naar een tempel geweest waar de mooiste Buddah van Thailand staat. Was idd erg mooi. Daarna naar een Tempel ruïne waar ook nog wat oude Buddah beelden staan. Omdat dit gebied erg groot is kregen we allemaal een fiets om de grootste afstanden af te leggen en om dan te voet de oude tempel op verschillende plekken te bezoeken. Maar omdat we nu wel tempel en Buddah moe zijn, hebben we ons met 6 mensen van de groep afgescheiden om gewoon wat te gaan fietsen. Na 5 minuten kwamen we langs een terras waar we meteen neerstreken. Hier was het goed vertoeven. John wilde er ook nog met de zus van Uschi op de foto. ;-)
Later op de dag zijn we nog ergens heerlijk gaan lunchen en heb ik nog een mooie waaier gekocht voor wel 50 Bath! ( 1,10 EUR)
Nu zijn we in een mooi resort waar we 2 nachten zullen blijven.
Volgens het programma zullen we de komende dagen het meeste gaan ondernemen en dit lijken me idd erg leuke dagen te gaan worden. Dus.....blijf lezen.

  • 07 Maart 2013 - 18:00

    Marjon:

    We gaan nu slapen.... Ik lig in bed te luisteren naar allerlei dierengeluiden die ik nog nooit gehoord heb. Het hotel bestaat uit alles kleine huisjes tussen de bomen en water. We kwamen in het donker aan en hebben verder nog niets gezien. Klinkt allemaal erg exotisch hier.

  • 07 Maart 2013 - 23:22

    Marij:

    Poe poe... ik kan je bijna niet bijhouden met Google earth! (dat drijvende hotel aan het water heb ik wel gevonden en foto's van gezien ) Ik val van de ene verbazing in de andere, en ...wat een afstanden!
    Geniet van alles, zorg goed voor jezelf, ga niet met vreemde mannen mee, en vergeet je I-phone niet! Groet, Marij.

  • 08 Maart 2013 - 16:12

    Ineke:

    Is inderdaad de zus van Ushi. Een stukje Nederland in Thailand. Lijkt me een vermoeiende dag te zijn geweest. De eerste buddah is wel wel leuk maar bij de zesde zou ik ook niet meer kijken. Groetjes, Ineke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Ban Nam Lat Wang Sang

Marjon

Samen met mijn man John ga ik graag en vaak op vakantie.

Actief sinds 02 Feb. 2013
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 23040

Voorgaande reizen:

06 Juni 2014 - 28 Juni 2014

Met de caravan door Kroatie.

02 Maart 2013 - 19 Maart 2013

Rondreis Noord Thailand

Landen bezocht: