Een aantal dagen geen wifi - Reisverslag uit Ban Bang Sai Yoi, Thailand van Marjon Leunissen - WaarBenJij.nu Een aantal dagen geen wifi - Reisverslag uit Ban Bang Sai Yoi, Thailand van Marjon Leunissen - WaarBenJij.nu

Een aantal dagen geen wifi

Blijf op de hoogte en volg Marjon

15 Maart 2013 | Thailand, Ban Bang Sai Yoi

Sinds eergisteren zijn we in ons laatste hotel in Cha am. Het Regent holiday Inn. Maandag hadden we een extreme excursie. We hebben de jungleflight gedaan. We kregen een tuigje aan en een helm op. Toen konden we de boom in. Nou nou. Als ik dat geweten had...... Pff we hingen aan een katrol aan kabels en zwaaiden van boom naar boom. De langste was 160 meter en we hingen 140 meter boven de grond. John vond het geweldig maar ik heb werkelijk staan huilen van angst en spanning maar er was geen weg terug. Maar goed, ik heb het overleefd en ben weer een ervaring rijker. De dag daarna hadden we nog een fietstocht door het platteland rondom Chiang Mai en om16.00 uur hebben we de trein naar Bangkok genomen. De treinreis duurde ruim 15 uur en was erg leuk. Het was een slaaptrein waar we best wel comfortabel geslapen hebben. Een belevenis die ik niet had willen missen. Nu zijn we in ons laatste hotel en dit is erg mooi. Zojuist hebben we afscheid genomen van de meesten uit de groep maar omdat wij 3 dagen verlenging genomen hebben bleven we met 7 personen (van de 21) achter. Het was een erg leuke groep met daar binnen weer kleine groepen. Bij het afscheid hield ik met moeite mijn tranen binnen en we hebben ze vrolijk uitgezwaaid. (Vooral Mien en Theo, een super stel) Nu nog drie dagen genieten van zin, zee en elkaar. En zeker van de Thaise massages die hier ongeveer 6 euro voor een uur kosten. Super.

  • 15 Maart 2013 - 14:46

    Marjon:

    Oeps ik zie dat ik een dag dubbel verslagen heb. Ben even helemaal de tijd kwijt. Ga het ook niet meer aanpassen. Op een iPhone is dat bijna niet te doen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Ban Bang Sai Yoi

Marjon

Samen met mijn man John ga ik graag en vaak op vakantie.

Actief sinds 02 Feb. 2013
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 23029

Voorgaande reizen:

06 Juni 2014 - 28 Juni 2014

Met de caravan door Kroatie.

02 Maart 2013 - 19 Maart 2013

Rondreis Noord Thailand

Landen bezocht: