Dag 5 - Reisverslag uit Ban Makham Riang, Thailand van Marjon Leunissen - WaarBenJij.nu Dag 5 - Reisverslag uit Ban Makham Riang, Thailand van Marjon Leunissen - WaarBenJij.nu

Dag 5

Blijf op de hoogte en volg Marjon

06 Maart 2013 | Thailand, Ban Makham Riang

Vandaag heel lang in de bus gezeten. Alleen vanmorgen weer een tempel en Buddah gaan bekijken. Vanavond wilden we niet in het hotel eten en zijn naar een lokaal restaurantje geweest. Daar hebben we voor ongeveer 28 euro met 7 mensen gegeten en gedronken.
Nu liggen we lekker in bed want morgen gaat om 6.15 uur weer de wekker. Weer een lange reis voor de boeg naar Chiang Mai.

  • 06 Maart 2013 - 16:49

    Annemie:

    Hoi Marjon en John. Ik kijk iedere dag er na uit wat jullie weer beleefd en gezien hebben,geweldig wat een super reis, dit neemt jullie niemand meer af, nog een hele fijne vakantie liefs uit het verre Landgraaf Gr. Herman en Annemie

  • 07 Maart 2013 - 07:59

    Marij:

    emmm Ciang Mai... even wachten...ik vlieg met je mee via Google earth.... Meld je ook nog even de temperatuur daar? Hier hebben we de eerste mooie lentedagen achter de rug 16/17 graden en ZON! en overvolle terrasjes, je wordt er gewoon weer blij van, maar dit weekend is het weer afgelopen en gaat het s-nachts weer vriezen en overdag koud en regen. Pas goed op jezelf en vergeet je I-phone niet en heul veul fotookus plaatsen! (o ja , en niet met vreemde mannen meegaan!) Groet Marij.

  • 07 Maart 2013 - 07:59

    Marij:

    emmm Ciang Mai... even wachten...ik vlieg met je mee via Google earth.... Meld je ook nog even de temperatuur daar? Hier hebben we de eerste mooie lentedagen achter de rug 16/17 graden en ZON! en overvolle terrasjes, je wordt er gewoon weer blij van, maar dit weekend is het weer afgelopen en gaat het s-nachts weer vriezen en overdag koud en regen. Pas goed op jezelf en vergeet je I-phone niet en heul veul fotookus plaatsen! (o ja , en niet met vreemde mannen meegaan!) Groet Marij.

  • 07 Maart 2013 - 14:19

    Marga:

    Hazus,

    Ik zei eerst dat ik niet jaloers was, maar zo langzaamaan begint het toch te kriebelen. Wat een mooie reis tot nu toe. Het klinkt geweldig. Geniet er maar van jullie twee. Hier is alles oké, pap en mam zijn flink verkouden maar voor de rest gaat alles goed. Ik blijf je volgen op jullie heerlijke reis.

  • 07 Maart 2013 - 17:08

    Marjon:

    Ik vind het op mijn beurt weer leuk dat jullie ons volgen en af en toe ook iets schrijven. De temp is zo rond de 30 graden. Marga doe pap en mam de groeten van mij (of ze lezen dit zelf, pap heeft de link). Ik ben ook al vier dagen verkouden. Zal door de airco komen.

  • 07 Maart 2013 - 17:24

    Daan:

    Volgens mij gaan jullie toch echt eerste naar Chaing Rai. Zijn jullie nog niet op het drijvend hotel geweest ??. Daar zit die slag die je vast houd gewoon in het water hoor :) Is wel zo handig die houdt namelijk de kakkerlakken weg

  • 07 Maart 2013 - 17:54

    Marjon:

    Daan, je hebt helemaal gelijk. We zijn nu in Chiang Rai. En nee geen drijvend hotel gezien. We zijn nu in het Phowadol Resort & Spa. Waar de kamers allemaal kleine huisjes zijn. Het laatste hotel voor de treinreis zal het Amora hotel in Chiang Mai zijn.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Ban Makham Riang

Marjon

Samen met mijn man John ga ik graag en vaak op vakantie.

Actief sinds 02 Feb. 2013
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 23041

Voorgaande reizen:

06 Juni 2014 - 28 Juni 2014

Met de caravan door Kroatie.

02 Maart 2013 - 19 Maart 2013

Rondreis Noord Thailand

Landen bezocht: