nog 1 dag - Reisverslag uit Landgraaf, Nederland van Marjon Leunissen - WaarBenJij.nu nog 1 dag - Reisverslag uit Landgraaf, Nederland van Marjon Leunissen - WaarBenJij.nu

nog 1 dag

Blijf op de hoogte en volg Marjon

01 Maart 2013 | Nederland, Landgraaf

Lekker al vakantie. Gisteren laatste werkdag. Vandaag koffers gepakt. Laatste wasjes weg gewassen. Laatste boodschappen gehaald. Wat is het heerlijk om op 1 maart je zomerjurken te strijken! :-). Vanmiddag online ingecheckt en vliegtuigstoelen zelf gekozen. We hebben stoelnummers 24J en 24K. Raamplaatsen en niemand achter ons. Dus volgens mij mooir plaatsen. Het begint nu toch wel te kriebelen. Ik ben blij als het morgenvroeg is en we in de trein richting Schiphol zitten.

  • 02 Maart 2013 - 23:42

    Marij Visser:

    Het grote avontuur is begonnen, en je bent inmiddels aangekomen (denk ik!) Hoop snel iets te lezen over je verblijf, en of alles naar wens is verlopen.Ik check je iedere avond even , zo leef ik erg met jullie mee!
    Doe voorzichtig! Groet, Marij.

  • 03 Maart 2013 - 13:07

    Annemie:

    Vanochtend toen ik om 6.20 uur op stond heb ik meteen op mijn telefoon gekeken of ik een berichtje had ontvangen, was heel benieuwd of alles goed was gegaan, vannacht zelfs om 3 uur wakker geweest en mijn eerst gedachten waren ze zullen nu wel in Thailand zijn, heerlijk om zo met jullie mee te leven en wat jullie nog allemaal gaan beleven wat een avontuur, liefs van mij en GENIET van alles x

  • 03 Maart 2013 - 14:47

    Ineke:

    Hallo jullie daar in het verre Thailand,
    Even het tijdsverschil bekeken. Hier is het nu kwart voor drie, op een luie zondagmiddag. Bij jullie is het nu kwart voor negen s'avonds. Jullie hebben er nu een dag opzitten. Hoop dat de reis goed is verlopen en dat de eerste indrukken overweldigend zijn. Veel plezier. In afwachting van de eerste foto's, groetjes Ineke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Landgraaf

Marjon

Samen met mijn man John ga ik graag en vaak op vakantie.

Actief sinds 02 Feb. 2013
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 23016

Voorgaande reizen:

06 Juni 2014 - 28 Juni 2014

Met de caravan door Kroatie.

02 Maart 2013 - 19 Maart 2013

Rondreis Noord Thailand

Landen bezocht: