Nog 1 maand - Reisverslag uit Schaesberg, Nederland van Marjon Leunissen - WaarBenJij.nu Nog 1 maand - Reisverslag uit Schaesberg, Nederland van Marjon Leunissen - WaarBenJij.nu

Nog 1 maand

Blijf op de hoogte en volg Marjon

02 Februari 2013 | Nederland, Schaesberg

Vandaag is het nog precies 1 maand tot dat we vertrekken voor onze reis naar Thailand. Het zal onze 1e verre reis worden, maar hopelijk niet de laatste. We gaan met Fox een rondreis van 12 dagen door noord Thailand maken. We beginnen en eindigen in Bangkok. Dan nog 5 dagen relaxen in een Resort in Cha-Am. Tijdens de reis ben ik van plan om elke dag een kort verslag te schrijven. Zodat ik later alles rustig terug kan lezen.

  • 28 Februari 2013 - 23:12

    Marij Visser:

    ziezo ik ben dus de eerste die je ''feed-back'' geeft! Ik wens jullie een heel mooie reis toe, en zie uit naar alle avonturen die er komen gaan! Liefs Marij.

  • 28 Februari 2013 - 23:12

    Marij Visser:

    ziezo ik ben dus de eerste die je ''feed-back'' geeft! Ik wens jullie een heel mooie reis toe, en zie uit naar alle avonturen die er komen gaan! Liefs Marij.

  • 01 Maart 2013 - 06:45

    Annemie:

    Een hele fijne reis voor jullie beide, en ik volg je reisverslag liefs Annemie.

  • 01 Maart 2013 - 17:52

    Anja:

    Lieve vrienicht en man ;) Hele fijne vakantie. Onze Thailandreis is al lang geleden maar heeft wel ons leven 'getekend' met mooiie herinneringen. Prachtig land, geweldige mensen en zálig eten... Geniet!! XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schaesberg

Marjon

Samen met mijn man John ga ik graag en vaak op vakantie.

Actief sinds 02 Feb. 2013
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 23035

Voorgaande reizen:

06 Juni 2014 - 28 Juni 2014

Met de caravan door Kroatie.

02 Maart 2013 - 19 Maart 2013

Rondreis Noord Thailand

Landen bezocht: