Dag 3 - Reisverslag uit Godown, Pakistan van Marjon Leunissen - WaarBenJij.nu Dag 3 - Reisverslag uit Godown, Pakistan van Marjon Leunissen - WaarBenJij.nu

Dag 3

Blijf op de hoogte en volg Marjon

04 Maart 2013 | Pakistan, Godown

Vandaag zaten we om 7.30 uur in de bus. We gingen naar de grootste tempel in Bangkok om een prachtige gouden Buddah te bekijken. Ook nog naar het paleis van de koning van Thailand geweest. Veel pracht en praal gezien. Helaas had ik mijn iPhone niet bij me dus heb hier geen foto's van. Na een rondvaart op de rivier gingen we lunchen in een restaurantje.
Daarna splitste de groep zich en zijn we met 6 personen gaan fietsen (onder begeleiding) door Bangkok. Dat was erg leuk en we zijn in steegjes en plekjes geweest waar je normaal niet komt. Daarna met de toektoek terug naar het hotel en na het douchen rustig ergens gaan eten. Voor 3,50 pp waren we klaar. :-).
Toen we daarna terug liepen kwamen we langs een massagesalon en daar zijn we met 5 mensen naar binnen gegaan voor een echte Thaise massage. Een uur later en maar 5 euro pp lichter kwamen we lekker ontspannen naar buiten. Na nog een pilsje/cola te hebben gedronken liggen we nu moe maar voldaan in bed. Morgenvroeg om 6.15 uur gaat de wekker weer.

  • 04 Maart 2013 - 22:56

    Marij Visser:

    sodeju, dat wordt de komende dagen heul veul eten en weing wijn! Onze dochter is er ook geweest en die zei ook al dat je zo lekker voor heeeel weinig op straat aan die stalletjes kan eten... dat verhaal over die fietsen ...wat had ik daar graag bij willen zijn! massages....ook mijn ding!
    Doe voorzichtig! en vergeet je iphone niet! Groet, Marij.

  • 05 Maart 2013 - 16:29

    Marij Visser:

    Ik wil jullie even melden dat ik OVERAL met jullie heen ga... met Google earth... Als jij nou maar correct alle plaatsnamen en gebouwen meld , kan ik alles vinden! Ik zie ook dat jullie hotel een prachtig zwembad heeft met grasligweides aan de rivier! Wat een omposante gebouwen erom heen N.Y is er niks bij!
    Doe voorzichtig, ga niet met vreemde mannen mee en vergeet je camera niet! Liefs Marij.

  • 05 Maart 2013 - 17:18

    Marij:

    Haha leuk Marij. Vandaag zijn we in Kanchanaburi geweest en we slapen in het Mida Resort. Morgen richting Phitsanulok.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marjon

Samen met mijn man John ga ik graag en vaak op vakantie.

Actief sinds 02 Feb. 2013
Verslag gelezen: 306
Totaal aantal bezoekers 23037

Voorgaande reizen:

06 Juni 2014 - 28 Juni 2014

Met de caravan door Kroatie.

02 Maart 2013 - 19 Maart 2013

Rondreis Noord Thailand

Landen bezocht: