nog 2 dagen te gaan - Reisverslag uit Ban Bang Sai Yoi, Thailand van Marjon Leunissen - WaarBenJij.nu nog 2 dagen te gaan - Reisverslag uit Ban Bang Sai Yoi, Thailand van Marjon Leunissen - WaarBenJij.nu

nog 2 dagen te gaan

Blijf op de hoogte en volg Marjon

16 Maart 2013 | Thailand, Ban Bang Sai Yoi

Nu het grootste deel van de groep naar huis is, is het wel stil om ons heen geworden. Net afscheid genomen van Suzan, een erg leuke meid. Nu zijn we nog met drie stellen over en gaan allemaal lekker onze eigen weg. Ik vind het ook heerlijk om nog even met z'n tweetjes te zijn. Vandaag een strandwandeling gemaakt en onderweg een massage genomen. Heerlijk op het strand, in de schaduw een uur massage voor maar 150 Bath. (3,75 euro). De rest van de dag lekker geluierd en nu zitten we in het restaurant op ons eten te wachten. Lekker Thais, wat overheerlijk en supergoedkoop is. Ik heb nu soep besteld en kip met gebakken nudels. In totaal voor 140 Bath. ( 3,50 euro ongeveer).

  • 16 Maart 2013 - 23:58

    Marij:

    Die k*t computter van mij heeft me weer een poos in de steek gelaten ... en zijn/haar ongesteldheid is nog niet over.(uit het raam flikkeren , dat ding!)
    Heerlijk voor jullie dat je nog een paar dagen ''privé'' hebt in zo'n mooi hotel.
    Ik ben benieuwd of je over een poos, thuis als je alle foto's hebt, er een mooi reisboek van gaat maken, want dit is toch wel héél bijzonder geweest! Geniet met John van je laatste dagen en laat je nog maar eens extra masseren! Maar laat ze niet al je bruine teint eraf wrijven! Doe voorzichtig, pas goed op je spullen en zorg goed voorjezelf!(en voor John!) Groet: Marij -----(Ik lijk je moeder wel!)

  • 16 Maart 2013 - 23:58

    Marij:

    Die k*t computter van mij heeft me weer een poos in de steek gelaten ... en zijn/haar ongesteldheid is nog niet over.(uit het raam flikkeren , dat ding!)
    Heerlijk voor jullie dat je nog een paar dagen ''privé'' hebt in zo'n mooi hotel.
    Ik ben benieuwd of je over een poos, thuis als je alle foto's hebt, er een mooi reisboek van gaat maken, want dit is toch wel héél bijzonder geweest! Geniet met John van je laatste dagen en laat je nog maar eens extra masseren! Maar laat ze niet al je bruine teint eraf wrijven! Doe voorzichtig, pas goed op je spullen en zorg goed voorjezelf!(en voor John!) Groet: Marij -----(Ik lijk je moeder wel!)

  • 17 Maart 2013 - 00:00

    Marij:

    Sorry, ik heb 2x op verzenden geklikt, het lag deze keer niet aan mijn vriendje: de p.c. !!

  • 17 Maart 2013 - 10:29

    Theo En Mien:

    Hoi Marion en Zjonnie,
    Koud!!! Wil je niet weten . En dan hebben wij de ergste kou van de laatste tijd nog eens niet meegemaakt. Als ik je verhaal lees dat jullie nog aan het genieten van die laatste dagen...de zon/eten /massage etc. Heerlijk allemaal. Geniet er nog maar extra veel van.
    Terugreis is goed gegeaan. In totaal hebben we, vanaf dat we bij het resort opgehaald werden tot aan het moment dat we thuis waren in Bladel, 21 uren gereisd. Vliegtuig vertrok iets later.. Ik heb toch wel zo,n 5 uren kunnen slapen , dus dat scheelt al wel.
    Gisteren om 21.30 uur naar bed gegaan en ben nu pas uit bed.(10 uur) Heb wel veel last van diarree en buikkrampen. Theo is al gaan paardrijden in de kou. Dan zal ik nu eens gaan beginnen met de troep opruimen, waar ik helemaal geen zin in heb.
    Voor jullie nog een paar fijne dagen, nemen daarna wel contact op met elkaar.Kunnen we alle herinneringen ophalen van onze mooie tijd samen.
    xx van Mien en Theo

  • 17 Maart 2013 - 14:56

    Marjon:

    Hee Mien, ik had je nog een sms gestuurd. Al gezien?
    We zitten nu in het straatje rechts van het hotel aan een cocktail samen met Dirk en Maaike.
    Onze laatste avond. ;-(. Morgen nog van de zon genieten en dan is het ook voor ons finito. Daarna snel iets afspreken.

  • 18 Maart 2013 - 12:13

    Anja Koren:

    Hey sjatteke, gow heemrees... Vlot weer get aafspreke, mer ietsch mar es effe bijkoome en aan ut weer wenne wah en ut kleurke verleeze angers wut ich jaloers. Adieje wah XX

  • 18 Maart 2013 - 18:34

    Marjon:

    we zitten nu op de luchthaven van Bangkok. Hebben al ingecheckt, en moeten nog een uur wachten eer we kunnen boarden. daaaaaag

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Ban Bang Sai Yoi

Marjon

Samen met mijn man John ga ik graag en vaak op vakantie.

Actief sinds 02 Feb. 2013
Verslag gelezen: 352
Totaal aantal bezoekers 23013

Voorgaande reizen:

06 Juni 2014 - 28 Juni 2014

Met de caravan door Kroatie.

02 Maart 2013 - 19 Maart 2013

Rondreis Noord Thailand

Landen bezocht: