Dag 10 en 11 - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Marjon Leunissen - WaarBenJij.nu Dag 10 en 11 - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Marjon Leunissen - WaarBenJij.nu

Dag 10 en 11

Blijf op de hoogte en volg Marjon

12 Maart 2013 | Thailand, Chiang Mai

Gisteren had ik geen internet dus vandaag nog snel even op internet voordat we met de nachttrein terug naar Bangkok gaan. We hebben gisteren een super uitstapje gehad. De jungle tour. Nou nou, ik had het niet meer van de angst en spanning. Het was niet gevaarlijk maar wel eng. Hoog in de bomen suisden we aan kabels van boom naar boom. Ook drie keer recht naar beneden aan een touw. De hoogste was 40 meter hoog. Maar goed, ik heb het doorstaan. Vandaag nog een fietstocht gemaakt door het platteland van Chiang Mai. En straks 14 uur (dacht ik) met de nachttrein terug naar Bangkok. Daar nog ontbijten en dan nog 5 dagen relaxen op het resort.

  • 12 Maart 2013 - 15:05

    Marij.:

    Spannende avonturen allemaal , en ik heb je overal gevolgd met Google Earth waar je ook op afbeeldingen kan klikken dus ik heb al je dingen zien doen door andere mensen. Dat va de Olifanten was wel indrukwekkend! Zo moet er ook iets zijn met LEEUWEN!!!
    Pas goed op jezelf, en wat je eet-qua hygiene- het zou jammer zijn als je een voedselvergifteging op liep! Groet , Marij. (ps het sneeuwt en vriest hier weer in Nederland!!!)

  • 14 Maart 2013 - 10:27

    Ineke:

    Geweldig avontuur. Geniet van de rustdagen. Laat je nog maar eens verwennen met een lekker massage.

  • 14 Maart 2013 - 14:13

    Marjon:

    Nu ff geen update. Geen wifi in het hotel. Wel in restaurant maar dat is niet gezelligen in een groep.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Chiang Mai

Marjon

Samen met mijn man John ga ik graag en vaak op vakantie.

Actief sinds 02 Feb. 2013
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 23015

Voorgaande reizen:

06 Juni 2014 - 28 Juni 2014

Met de caravan door Kroatie.

02 Maart 2013 - 19 Maart 2013

Rondreis Noord Thailand

Landen bezocht: