Laatste warme, droge dag? - Reisverslag uit Nin, Kroatië van Marjon Leunissen - WaarBenJij.nu Laatste warme, droge dag? - Reisverslag uit Nin, Kroatië van Marjon Leunissen - WaarBenJij.nu

Laatste warme, droge dag?

Door: Marjon

Blijf op de hoogte en volg Marjon

13 Juni 2014 | Kroatië, Nin

We hadden gepland om vandaag de kloof te gaan bewandelen in het nationale park Paklenica. Maar omdat mijn voet nog steeds pijn doet hebben we onze plannen gewijzigd. We zijn naar het eiland Pag gereden waar we wat rond gelopen (voorzichtig met mijn voet) hebben en op een terras een glas koele frape gedronken. Daar ontdekte John dat er nog 2 splinters in mijn voet zitten. Dus de operatie van gisteravond was niet geslaagd. Onderweg zijn we nog gestopt bij een strandje langs de weg. Er stonden vaste parasols en er lagen een stuk of zes mensen. We hadden dus bijna een privé baai. Hier achter een handdoek omgekleed en heerlijk gezwommen. Deze keer wel met waterschoenen. Onze lunch bestond ter plekke uit een half mee gebracht broodje en een pond overheerlijke kersen. Gekocht langs de weg. Mmmmmmm zalig!
Onderweg uiteraard genoten van het uitzicht en hier en daar gestopt voor een foto. Het is zo mooi hier!
Na de auto vol getankt te hebben (morgen reizen we namelijk verder) en wat boodschappen gehaald te hebben, terug naar de camping.
Daar nog heerlijk gezwommen en hier moest John weer voeten-dokter spelen.
Hoewel hij geen splinters meer kon ontdekken, deed mijn voet nog behoorlijk zeer.
Hierna nog gezwommen, en waarschijnlijk is toen het laatste stukje uit mijn voet gespoeld want de pijn is nu ver over. Heerlijk ik kam weer gewoon lopen.

Zometeen wil John graag voetbal gaan kijken. De eerste wedstrijd voor Oranje deze WK. Eigenlijk zouden we illegaal op de buur-camping gaan kijken, maar op onze mini-camping staat sinds vanmiddag ook een grote tv. Gelukkig maar, dan hoef ik niet mee te kijken want hier heb ik wifi!

Morgenvroeg vertrekken we na het ontbijt naar Split. Daar willen we ongeveer een week blijven. Nu maar hopen dat de weergoden ons gunstig gestemd zijn. We hebben een paar dagen over de 30 graden gehad, maar de voorspellingen zijn nu niet meer zo goed. Temperatuur nog wel aangenaam (rond 25 graden) maar met onweer en regen. We zullen zien, we laten ons plezier niet ontnemen.

  • 13 Juni 2014 - 21:49

    Annemiel:

    Was nu zuster Annemie maar bij je geweest dan had je geen 2 dagen met zo'n verschrikkelijke pijn hoeven te lopen;-)
    Je reis verslag vind ik super om te lezen jullie hebben het helemaal na jullie zin, ik hoop alleen dat het weer niet om slaat dat zou zonde zijn.Geniet maar heerlijk van jullie verdere vakantie.
    Heel veel lieve gr.uit Landgraaf xx

  • 13 Juni 2014 - 23:11

    Marjon Leunissen:

    Ja, das waar. Zuster Annemie zou mijn redding zijn geweest. Gaan we de volgende keer samen op vakantie ?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marjon

Samen met mijn man John ga ik graag en vaak op vakantie.

Actief sinds 02 Feb. 2013
Verslag gelezen: 678
Totaal aantal bezoekers 23026

Voorgaande reizen:

06 Juni 2014 - 28 Juni 2014

Met de caravan door Kroatie.

02 Maart 2013 - 19 Maart 2013

Rondreis Noord Thailand

Landen bezocht: