Dag op zee - Reisverslag uit Nin, Kroatië van Marjon Leunissen - WaarBenJij.nu Dag op zee - Reisverslag uit Nin, Kroatië van Marjon Leunissen - WaarBenJij.nu

Dag op zee

Door: Marjon

Blijf op de hoogte en volg Marjon

12 Juni 2014 | Kroatië, Nin

Toen we gisteravond in zadar waren ( een hele leuke, oude stad) hebben we voor vandaag een bootreis geboekt. De tocht ging naar de Kornati eilanden. Een prachtige eilanden groep voor de kust van zadar. Op een van de eilanden legde de boot aan en konden we gaan zwemmen in een zout meer. Het schijnt even zout te zijn als de dode zee. John was blij, want hij kon voor het eerst ook eens blijven drijven. Helaas hadden we de waterschoenen niet mee genomen en moesten we op blote voeten over de stenen het water in en uit. Daarbij heb ik op iets getrapt waardoor ik iets in mijn voet had, wat John er later uit gepeuterd heeft. Ik hoop dat ik er morgen weer normaal op kan lopen. Het was een leuke dag, maar wel vermoeiend. Ik ga nu dus ook heerlijk slapen. Morgen weer een nieuwe dag.

  • 13 Juni 2014 - 08:38

    Marij Visser:

    Woehahahaha die John toch! En? Blèèf hij echt drijven? Geen zorgen om je voet maken het zoute water ontsmet heel goed, toch hoop ik dat je niet teveel last hebt! Geniet samen en zorg goed voor elkaar! (leuk hoor , zo'n verslag!) Groet Marij.

  • 13 Juni 2014 - 11:17

    Marjon Leunissen:

    Ja. Hij bleef echt drijven. Jammer dat het geen naakt-recreatie was. Had nog mooie plaatjes opgeleverd.

  • 15 Juni 2014 - 22:55

    Moniek:

    .smakelijk verhaal....John die iets uit je voet peutert. Gelukkig was het geen naakt recreatie...(gelukkig ook geen mooie plaatjes ervan hihihi)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marjon

Samen met mijn man John ga ik graag en vaak op vakantie.

Actief sinds 02 Feb. 2013
Verslag gelezen: 809
Totaal aantal bezoekers 22974

Voorgaande reizen:

06 Juni 2014 - 28 Juni 2014

Met de caravan door Kroatie.

02 Maart 2013 - 19 Maart 2013

Rondreis Noord Thailand

Landen bezocht: