De eerste paar dagen - Reisverslag uit Koper, Slovenië van Marjon Leunissen - WaarBenJij.nu De eerste paar dagen - Reisverslag uit Koper, Slovenië van Marjon Leunissen - WaarBenJij.nu

De eerste paar dagen

Door: Marjon

Blijf op de hoogte en volg Marjon

09 Juni 2014 | Slovenië, Koper

Donderdag 5 juni was onze laatste werkdag en na het werk zijn we meteen aan de slag gegaan. Tot 's avonds laat bezig geweest met inpakken en alles wat erbij komt kijken. Helaas hadden we de pech dat de mover van de caravan niet werkt. We zijn er ook nog niet achter waar het aan ligt. Vrijdagmorgen om 4 uur opgestaan en tegen 5 uur zijn we vertrokken. De hele dag schoot het lekker op tot bij München. Daar kwamen we in de avondspits terecht en hebben we even onder München een camping gezocht. De eerste nacht hebben door gebracht op Kaiser Camping in Bad Feilnbach. Een kleine gemoedelijke camping. Zaterdagmorgen zijn we verder gegaan richting Slovenië. Helaas kwamen we nu in heel wat files terecht en het schoot niet echt op. Tegen 18 uur waren we pas op onze bestemming 450 km verderop, op camping Adria bij het plaatsje Koper. We mochten zelf een plek gaan uitzoeken en we hebben gekozen voor een straatje waar een aantal Nederlanders staan, wel zo gezellig. Het echtpaar tegenover ons, 60-ers, zijn erg aardig. Nadat de caravan op zijn plek stond zijn we in het dorpje een heerlijke pizza gaan eten. Gisteren hebben we een rustdag genomen. Eerst wat boodschappen gehaald en de rest van de dag lekker geluierd en gezwommen. Vandaag gaan we er op uit. Waarschijnlijk naar de plaatsjes Koper en Piran.